Thursday, July 30, 2009

Laibach - Final Countdown (1994) 12"

Final Countdown mi je sigurno "najdizačkija" pesma Laibacha još od genijalne "Life Is Life" sa Opus Dei albuma. Kontam da će se fanovi Laibacha složiti sa ovom mojom konstatacijom, ali ako sam slučajno zaboravio neku pesmu tog tipa do '94 oglasite se opušteno. Nemam pojma, jer zaista, kada sam u bedaku, kad se ne osećam baš najbolje, kad mrzim jutro što je svanulo, ja samo pustim ovu pesmu i odma' mi dobro. :)

Single: Final Countdown
Release Date: 12th September 1994

1. Final Countdown (7" Euro Mix)
2. Final Countdown (12" Mark Stent Alternate Mix)
3. Juno Reactor Version – Beyond The Infinite Mix
4. Final Countdown (Fortran 5 Version II)

"The 12" single "Final Countdown" was released on the Mute Records label in September 1994. A promo video with the same title accompanied the release, featuring technical processing by the Ljubljana computer animation studio Arxel. The disc also contained remixes by Mark Stent, Juno Reactor and Fortran 5. The "Final Countdown" single was a hint of the forthcoming NATO project and "NATO" album."


0 comments:

Related Posts with Thumbnails